Kontakty

Nika - Gabika - Paulína
péče o zákazníky
720518206 Po-Pa: 6:30 - 14:30
info@embishop.cz Reagujeme co nejdříve.
Nicolas
Vedoucí výroby a logistiky/B2B
+421 917 812 863 Po-Pa: 7:00 - 15:00
info@embishop.cz Reagujeme co nejdříve.

Provozovatel

MMO HOLDING s.r.o.
Štefániková 812/2
020 01 Púchov

IČO: 52027163
DIČ: 2120870125
IČ DPH: SK2120870125
Jsme plátci DPH

IBAN: SK1011000000002949090160
SWIFT: TATRSKBX

 

Máte nějaké otázky? Kontaktujte nás.

Toto pole nevyplňujte:

Sledujte nás

Často kladené otázky

Vaši objednávku doručíme Vámi vybraným kurýrem, ať už GLS kurýrem, Packeta doručení na adresu nebo přes Packeta výdejní místa. Je jen na Vás, jestli si necháte balíček doručit domů, nebo si jej objednáte na některé z výdejních míst a tím ušetříte na nákladech za dopravu. Platba kartou i převodem je bez poplatků, avšak za dobírku se účtuje příplatek 39 Kč. Pro objednávky nad 2000 Kč je doprava zcela zdarma. Kompletní informace o možnostech dopravy a platby naleznete na naší stránce

Ano, je to možné, stačí, když napíšete na náš email info@embishop.cz nebo do poznámky Vaší objednávky co přesně byste chtěli změnit a náš tým se o to postará.

Po odeslání tvého balíčku ti pošleme e-mail s potvrzením o expedici objednávky. V tomto e-mailu najdeš také sledovací číslo a odkaz, které ti umožní sledovat zásilku od momentu, kdy ji převezme kurýrní společnost.

O předpokládaném čase doručení tě bude informovat kurýrní společnost prostřednictvím SMS zprávy na telefonní číslo nebo emailem, které jsi uvedl/-a při objednávání.

Doporučujeme ti pravidelně sledovat stav tvé zásilky přes sledovací odkaz, který jsme ti poslali. Tímto způsobem budeš moci zajistit, že budeš doma v době doručení, nebo si svůj balíček vyzvedneš na poště či na výdejním místě předtím, než bude vrácen zpět odesílateli.

Potřebujete reklamovat, vrátit nebo vyměnit zakoupené zboží? U nás je tento proces snadný a rychlý. Chcete-li zahájit reklamační proces, stačí i přejdete na stránku reklamace a vrácení. V případě, že je to nutné, prosím, připojte k e-mailu i fotografie poškozeného zboží spolu se stručným popisem závady. Toto nám pomůže rychleji identifikovat problém a efektivně se mu věnovat.

Doba dodání produktů, které máme skladem, je obvykle 2-3 pracovní dny. V případě speciálních objednávek, jako jsou produkty s vlastním potiskem, které vyžadují dodatečnou kontrolu nebo úpravu, může být dodací doba mírně delší, v rozmezí 3-4 pracovních dnů. Tato doba závisí na rychlosti, s jakou dokážeme vyřešit všechny vaše požadavky a zajistit vaši naprostou spokojenost s konečným produktem. Snažíme se vždy pracovat co nejefektivněji, abychom minimalizovali čekací doby a zároveň zajistili, že výsledný produkt bude přesně podle vašich představ.

Jakmile obdržíme vrácený balík zpět na našem skladu, okamžitě Vás o tom informujeme prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení vrácení zboží následně iniciujeme proces vrácení peněz. Částku, kterou jste zaplatili, obdržíte zpět na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.